BATIK SUTERA TERENGGANU

SELAMAT DATANG KE BLOG GEDUNG SUTERA TERENGGANU KITE, GEDUNG BATIK SUTERA ASLI TERENGGANU. KAMI MENJUAL PELBAGAI JENIS KAIN SUTERA DENGAN CORAK YANG CANTIK, MENARIK DAN TERKINI SERTA KUALITINYA YANG BERMUTU TINGGI PASTI MEMBUATKAN ANDA BERASA TERUJA UNTUK MEMILIKNYA DISAMPING HARGA YANG BERPATUTAN. TEMPAHAN BOLEH DIBUAT MELALUI ONLINE. SELAMAT MEMBELI-BELAH. SEMOGA ANDA BERPUAS HATI DENGAN BARANGAN DAN PERKHIDMATAN KAMI.

Friday 20 July 2012

SELAMAT DATANG KE BLOG SHOP GEDUNG SUTERA TERENGGANU KITE

Alhamdulillah, tanggal 1 RAMADHAN 1433H blog shop ini telah diwujudkan secara rasminya dgn menggunakan sedikit ilmu yang baru dipelajari drpd buku berjudul Mudahnya Bisnes Dengan Blogshop. Terima kasih yang tidak terhingga kpd pengarang, En Zamri Mohamad dan penerbit PTS Professional Publishing kerana sudi berkongsi ilmu. Segala kekurangan dan kelemahan yang ada pada blog pertama saya ini harap dimaafkan. Saya mohon tunjuk ajar daripada sahabat-sahabat blogger sekalian.

Buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan.

Sila-silalah melawat dan membelek blog saya ni ye, manalah tau ada batik sutera terengganu yang anda berkenan. Jika berkenan jangan malu jangan segan silalah hubungi saya ye, terima kasih banyak-banyak kawan-kawan semua.. Doakan kejayaan saya, amiinn insyaAllah..

No comments:

Post a Comment